Kadonneet kiekot tänne
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
-
silenth
- Oikea nimi: Sami Ahlgren
Löysin eilen omaa kiekkoa etsiessä keltaisen champions muovisen kiekon, en muista oliko monster, mutta palautettu löytö boxiin.ilari kirjoitti:Tiistaina (26.6) hävisi violetti Ch Monster Talin #18 väylän vasempaan laitaan puskan ja saaren väliselle alueelle luultavasti lähelle tietä. Heinikkoa riitti vaan valoa ei kiekon löytymiseen. Palauta löytöboksiin, kiitos!
Vaalea Aero ja Sinine Pro Wraith hävinnyt
Kaksi em. kiekkoa on hävinnyt. Wraith hävisi n. 1-2 viikkoa sitten, ja Aero ehkä vajaa viikko sitten.
Aero hävisi testiradalla heittäessä, lensi jonnekin 14. radan korin tienoille ja rollasi kuin pieni eläin tuntemattomaan paikkaan. Se on vaaleanvioletti tai purppura, pohjassa lukee Golan Lampi ja muut yhteystiedot
Sininen Pro Wraith hävisi 18. radan vasemmalla puolella olevaan metsään tien toiselle puolelle siis. Siinäkin lukee kaikki mun tiedot kiekossa.
Olen kiitollinen, jos kiekot löytyy, hävinnyt vähän liikaa kiekkoja viime aikoina Smile
Ps. Ai niin, viikko ennen juhannusta hävisi Tampereen Vihiojalla ojan toiselle puolelle sininen Star Sidewinder, samat tiedot pohjassa. Ja jo viime vuonna hävisi Meilahdessa keltainen Pro Wraith (siinäkin lukee tiedot pohjassa).
Jos tiedätte jotain mun kiekoista, niin olen onnellinen Smile Sähköposti on golem at iki.fi, numero 041-458-8627
Aero hävisi testiradalla heittäessä, lensi jonnekin 14. radan korin tienoille ja rollasi kuin pieni eläin tuntemattomaan paikkaan. Se on vaaleanvioletti tai purppura, pohjassa lukee Golan Lampi ja muut yhteystiedot
Sininen Pro Wraith hävisi 18. radan vasemmalla puolella olevaan metsään tien toiselle puolelle siis. Siinäkin lukee kaikki mun tiedot kiekossa.
Olen kiitollinen, jos kiekot löytyy, hävinnyt vähän liikaa kiekkoja viime aikoina Smile
Ps. Ai niin, viikko ennen juhannusta hävisi Tampereen Vihiojalla ojan toiselle puolelle sininen Star Sidewinder, samat tiedot pohjassa. Ja jo viime vuonna hävisi Meilahdessa keltainen Pro Wraith (siinäkin lukee tiedot pohjassa).
Jos tiedätte jotain mun kiekoista, niin olen onnellinen Smile Sähköposti on golem at iki.fi, numero 041-458-8627
- ollipponen
- Oikea nimi: olli lipponen
oaidsrhadhjjh
Hävitin oranssin sidewinderin 18 avauksella. se lensi noin 30:n metrin päähän tiistä(maximi siivu), oikealle puuolelle oobeelle . tunnearvoa sillä kiekolla on enemmän kuin millään muulla. holarikin heitetty meikun kasilla
löytöpalkkio 5 egee
kiekon pohjassa nimi ja numero.
löytöpalkkio 5 egee
kiekon pohjassa nimi ja numero.
- surrapurra
- Site Admin
- Oikea nimi: Hannu Lappalainen
Tästä on nyt jo hieman aikaa, mutta Taistolta jäi pari kiekkoa Taliin pari viikkoa sitten. Valkoinen Valkyrie (n.150g) 18-väylän saaren tienoille ja sininen Shark (n.150g) kutosväylän tiistä oikealle puolelle. Molemmissa kiekoissa nimet ja puhelinnumerot.
- Jos hyppäät laskuvarjolla, eikä se aukea, ja ystäväsi ovat katselemassa, - niin voisi olla hauska temppu, jos esittäisit uintiliikkeitä -