Aloitellaan uusi vuosi ja hienot perinteet eli lauantai-viikkikset tällekin vuodelle ja mikäs sen hienompaa kuin tehdä se vuoden ensimmäisenä lauantaina. Nyt on myös hyvä mahdollisuus tulla hiomaan toppa-takki-kunto viimeisen päälle hyväksi seuraavan päivän Meilahden XIII Millenium karvis-osakilpailua varten.
Talissa ilmoitautuminen alkaa klo 10:30 ja päättyy 10:53. Kisa alkaa 11:00. Toivottavasti paikanpäälle tulee sopivasti porukkaa, eli alle 72.
Ja kuten tapana on ollut sanoa, keli on aina hyvä!!!
Huhujen mukaan sivusto tullee kuntoon 19.1.2012 joten ennen sitä ei pystytä laittaa tuloksii. Mut kyl mä ne laitan kun vaan kuntoon saadaan, hetimiten.
Tuskin. Koska mä en ainaskaan vedä kisoja ja mulla on vielä viime viikonlopus scoret kotosalla odottamassa tulosten kirjaamista. Eli jos joku toinen pitää niin silloin ei oo kaikkia scoreja ja menee sekaisin tasoitusjärjestelmä, ehkä, mahdollisesti...
Eli rauhallinen viikonloppu ja satsaukset seuraavaan...
jwinterh kirjoitti:Huhujen mukaan sivusto tullee kuntoon 19.1.2012 joten ennen sitä ei pystytä laittaa tuloksii. Mut kyl mä ne laitan kun vaan kuntoon saadaan, hetimiten.
Tänään saatiin DGT sivusto päivitettyä vuodelle 2012 joten sain iskettyä tuloksetkin sinne hetimiten. Kelihän oli mitä mainioin ja innokkaita heittäjiäkin oli 21 joista 5 uutta ja kaikki jaksoivat maaliin. Kisa vedettiin yhteen putkeen virolaisten vierailijoittemme pyynnöstä koska halusivat vielä käydä testaamassa Meikun radan ennen pimeää. Kovia tuloksia ja hyviä tasoituksen tiputtamisia tapahtui heti vuoden alussa. Jatketaan jossain vaiheessa.
No niin tais ollakin. Taisi olla Ramin score siinä viimeisiä mitä laitoin järjestelmään joten jäi toi sukunimi mieleen. Kiitos ja kumarrus ja homma korjattu.