koska saadaan ne hienot käppyrät ajantasalle ?
ja mitens mä saan itelleni tunnukset ? tai siis tietty niin että lähetän tekstiviestin mut miten saan ne viikkokisat sidottua itseeni ja käyttäjääni
Epäonnistunut hyvä heitto on aina parempi kuin onnistunut huono heitto.
uzah kirjoitti:koska saadaan ne hienot käppyrät ajantasalle ?
ja mitens mä saan itelleni tunnukset ? tai siis tietty niin että lähetän tekstiviestin mut miten saan ne viikkokisat sidottua itseeni ja käyttäjääni
uzah kirjoitti:koska saadaan ne hienot käppyrät ajantasalle ?
Rekisteröidy tekstiviestillä, saat paluuviestinä hyödyllistä informaatiota. Kun loggaat uudelleen dgt:n paluuviestin tunnuksilla, täytä sivustolla tietosi osioon oma nimesi jne. Näin dgt-admin osaa linkittää asiat kohdilleen.
Käppyröissä on pientä ongelmaa juuri nyt, asia korjaantuu näillä minuuteilla.
uzah kirjoitti:eli nyt kun olen rekisteröinyt niin voin vain odottaa? et ei tartte ilmoitella kenellekkään mitään ? (heh tämähän ei ole ilmoitus tai mitään )
Dgt tässä hei. Kiitos rekisteröitymisestä, saat kohta tekstiviestin vahvistukseksi rekisteröitymisen onnistumisesta.
Jos tunnus on jo olemassa (niinkuin kaikilla TT-viikokisoihin osallistuneilla), niin rekisteröitymisen linkittäminen täytyy tehdä käsin. Kehitellään tällaisiin tapauksiin jokin rutiini, niin ei tarvitse istua ja odotella
Ja vielä yksi tärppi miksi huomenna kannattaa todellakin tulla Taliin.
Iltalehdestä poimittua:
"Jos sääennusteisiin on uskomista, niin pääsiäislomailu kannattaa tänä vuonna aloittaa jo keskiviikkona, sillä pääsiäisen parhaimmat kelit osuvat kiirastorstaihin.
Aurinkoinen ja lämmin sää jatkuu ainakin Etelä- ja Keski-Suomessa vielä pitkänäperjantaina, mutta viimeistään lauantaiyönä matalapaine hiipii Suomen ylle, eikä tämän jälkeen aurinko pilkahda kuin hyvällä tuurilla.
- Torstaina ollaan vielä korkeapaineen alla ja se on oikein nätti päivä. Lämpötila liikkuu siinä viiden ja kymmenen asteen välillä, meteorologi Kristian Roine Forecasta kertoo."