Olis kiva tietää, millä rei´illä Talissa pelataan? Täällä maalla asuvana ja huonosti Talin radan tuntevana voisi edes kartasta katsella miltä ne pelattavat reiät näyttävät ja pitstää pienet mielikuvaharjoittelut pystyyn ennen kuin lauantai-aamuna pääsee itse tapahtumapaikalle.
Poimikselle voin kertoa, että hallitseva suomenmestari Tinde oli ainakin sitä mieltä, että nyt on tarpeeksi pelattu tälle kaudelle ja expit, sentinellit ja omegat pidetään naftaliinissa kevääseen saakka.
No niin, ilmoittautuminen on päättynyt. 17 joukkuetta.
8 joukkueen alkulohkossa 7 alkusarjan kierrosta ja 9 joukkueen lohkossa 8 kierrosta ja huilauskierros, johtuen parittomasta määrästä. Todennäköisesti ainakin isomman lohkon alkupelejä jää vielä sunnuntai-aamulle, joten aikataulua on muutettu tältä osin.
Koko rata käytössä sillä joka kierroksella 16 aloitusreikää.
Tallaajat järjestävät kisapaikalle kahvion, jossa myynnissä pientä purtaavaa. Tulossa pitkät päivät, joten varatkaa eväitä mukaan tai käyttäkää kahvion antimia. Lounastauot sopivassa välissä kierroksia.
Muistutan vielä aikaisemmassa viestissäni mainostamaani Fosforien Kivennäisten iltaohjelmaa lauantaille.
Äläs nyt Antero innostu liikaa kehumaan mun nälvimistaitoja, saatika vertaamaan omaan ylivertaisuuteesi.
Minäkun ajattelin että teitin joukkueessa on 4 tosihyvää, ja vielä lisäksi Antero Suuri, siis suurista suurin. Sillä tapaa jenginnehän on varteenotettava mestarisuosikki. SE on niinkuin verrattavissa esim. Ilkka ja Pojat jengiin, että on niinkuin 4 tosihyvää poikaa ja niitten lisäks Ilkka.
Oothan sä kuitenkin kattonut kisasivuilta joukkueiden kokoonpanot, ja huomannut minun mahtuneen Batsien kakkosjoukkueeseen. Ja kyllä mä olen ylihuomenna sinne kaupungin humuun tulossa, vaikka vähän pelottaa ja jännittää.
EIKÄ MAALLE JÄÄMISEEN TARVITA MITÄÄN TEKOSYITÄ, KOSKA MAALLA ON MUKAVAA!!!!!!!!!!
ilikka kirjoitti:
Poimikselle voin kertoa, että hallitseva suomenmestari Tinde oli ainakin sitä mieltä, että nyt on tarpeeksi pelattu tälle kaudelle ja expit, sentinellit ja omegat pidetään naftaliinissa kevääseen saakka.
Joku ihmetteli missä Tinde, Tommi, Kauppias jne on kun ei joukkuekisaan tule. Heillä on pitkäkausi takana, eikä joukkuekisat heitä niin valtavasti kai innosta. Paitsi kauppiasta joka ainakin lauantaina on tulossa kiekkokiskansa kanssa.
Mutta enemmän mää ihmettelen miksei moninkertainen joukkuesuomenmestari Janne Hanska Penttilä ole kisassa mukana.
ilikka kirjoitti:Olis kiva tietää, millä rei´illä Talissa pelataan?
JLindberg kirjoitti:
Koko rata käytössä sillä joka kierroksella 16 aloitusreikää.
Okei olen nyt hieman hidasta sorttia mutta mitä tämä kaikki tarkoittaa? Sivuilla kerrotaan että pelataan 7 väylää per ottelu mutta jos on 16 aloitus reikää niin mun logiikka loppuu kesken. Eihän me ehdittä missää tapauksessa pelaa kokorataa 7 kertaa lauantaina eikä edes sunnuntaina. Eli siis tästä päätelmäkysymys on: pelataanko joka ottelussa satunnaiset 7 väylää? Eli siis lähtö tiiltä seitsemän seuraavaa?
Epäonnistunut hyvä heitto on aina parempi kuin onnistunut huono heitto.
Pelataan vastapariaan vastaan ottelu, jossa reiän voittaja ottaa pisteen. Se, pelaaja, joka johtaa voitetuissa rei'issä seitsemän pelatun reiän jälkeen, voittaa ottelun. Ottelu voi päättyä jo esim. neljän reiän jälkeen, jos toinen pelaaja on ottanut tavoittamattoman 4-0 johdon. Tällöin ottelu tuomitaan päättyneeksi. Siis max. 7 reikää, ja peräkkäistä.